středa 2. ledna 2019

Nákupy za prosinec 2018

Ahoj,
dnes tu mám pro vás po měsíci opět nákupy za prosinec 2018. Tento měsíc se mi to tu nahromadilo poměrně málo věcí. Jsou to vlastně jenom 3 pleťové masky, protože jsem nějaké potřebovala. 

Maska Garnier Skin Naturals Moisture+ Smoothness

Měla by hydratovat a vyhlazovat oční okolí bez kruhů pod očima. Pomáhá redukovat viditelnost váčků. Tohle všechno na 100% splňuje. Maska je látková. 
Množství: 6 g
Cena: 49 - 80,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Hydratační pleť. maska Balea 

Měla by dopřát vaší pleti extra porci hydratace a osvěžení. Obsahuje komplex účinných látek z cenných přísad. Tato maska je hrozná. Nedělá nic z toho, co by měla. Konzistence je hustší. Balení obsahuje 2 dávky. Koupíte to ve všech prodenách DM nebo na jejich webu.
Množství: 16 ml
Cena: 13,- Kč 
Více informací se dozvíte zde 


Hřejivá pleť. maska Balea 

Měla by čistit do hloubky pórů, odstraňovat maz a zmatňovat pleť, aniž by došlo k jejímu vysušení. Na obličeji jsem jí ještě neměla, takže vám bohužel nemůžu říct jaká je. Konzistence připomíná hustší hmotu. Balení obsahuje 2 dávky. Koupíte to ve všech prodenách DM nebo na jejich webu
Množství: 16 ml
Cena: 13,- Kč 

Napište mi do komentáře, jaká je vaše oblíbená pleťová maska, abych měla pro inspiraci.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts