středa 30. ledna 2019

Catrice Camouflage tekutý korektor

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na tekutý korektor Catrice Camouflage. Na tenhle korektor je slyšela samé kladné ohlasy a tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším.
Vzala jsem si ho v odstínu 20 Light Beige. Odstín je světlý.
Korektor se nachází v průhledné lahvičce.
Na zadní straně je popis a složení korektoru.
Aplikátor je stejný jako u lesků na rty. Dobře se s ním nanáší korektor. Aplikátor je příjemný.
Textura je příjemná a krémová. Je velmi jemný. Dobře se zapracovává a splyne s pletí. Zakryje kruhy pod očima a menší nedokonalosti pleti. Nevysušuje pleť. 
Korektor vydrží na obličeji bez úpravy v pohodě 8 - 12 hodin.  
Množství: 5 ml
Cena: 90 - 120,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Konzistence 
  • Krytí
  • Aplikátor 

-

  • Barva

Hodnocení: 8* z 10*


Já jsem si ním velmi spokojená. Vůbec jsem tohle od něho nečekala. Mužů vám ho vřele doporučit. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts