pondělí 28. ledna 2019

Svíčky Yankee Candle

Ahoj,
asi každý z vás rád zapaluje svíčky. Já to osobně miluju. Proto jsem si pro vás dnes připravila článek právě na svíčky Yankee Candle. Tyto svíčky asi jistě všichni znáte. V dnešním článku vám ukážu ty, na které stojí se podívat, protože já je zbožňuji. Mám je v té velikosti Votivní svíčka, která by měla vydržet hořet až 15 hodin. Stojí přibližně 50 - 80,- Kč. Bez dalšího okecávání si myslím, že můžeme jít na to.

CINNAMON STICK (skořice)
- ideální na vánoce
- voní úplně přesně jako skořice
- silná vůně

SNOWFLAKE COOKIE (vánoční sušenky)
- vhodná na vánoce, ale i během roku
- navodí příjemnou atmosféru
- jemná vůně

LEMOM LAVENDER (citron s levandulí)
- ideální na léto
- převládá vůně citronu
- svěží
- lehká vůně

WHITE CHOCOLATE BUNNIES (bílý čokoládový zajíček)
- vhodná na velikonoce, ale i během roku
- ideální pro milovníky čokolády
- voní úplně stejně jako když si přivoníte k bílé čokoládě
- příjemná
- trošku těžší vůně
Bohužel už se nevyrábí v téhle velikosti.

SUMMER PEACH (letní broskev)
- ideální na léto
- voní stejně jako broskev
- svěží
- lehká vůně

Netvrdím, že tyhle svíčky budou vonět všem. Každému voní něco jiného. Jenom říkám, které voní mě a je jenom na vás, jestli některou z nich vyzkoušíte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts