pondělí 21. ledna 2019

I Heart Revolution Blushing Hearts tvářenka

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na tvářenku I Heart Revolution Blushing Hearts. Tahle tvářenka mě docela zajímala a chtěla jsem jí zkusit. Zaujala mě tím, že v jedné tvářenka jsou dohromady tři odstíny. 
Mám jí v odstínu Candy Queen Of Hearts. Obsahuje růžový, meruňkový a hnědý odstín.  
Tvářenka byla zabalená v růžové papírové krabičce s fialovým písmem. 
Samotná tvářenka má papírový obal ve tvaru srdce. Spodek srdce je hnědý a horní díl růžový s fialovým písmem. 
Tvářenka je perfektně pigmentovaná. Stačí do ní jednou ťupnou štětcem a naberete si dostatečné množství. Barvy můžete buď používat jednotlivě nebo mezi sebou různě míchat. Skoro vůbec nepráší. 
Výdrž je dobrá. Vydrží v pohodě celý den, i když večer už je trošku vybledlá. 
Množství: 10 g
Cena: 130 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Tuhle tvářenka mě mile překvapila. Pokud hledáte nějakou dobře pigmentovanou a výraznou tvářenku, tak se na ní podívejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts