pondělí 7. ledna 2019

Makeup Revolution by Petra paletka očních stínů

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na paletku očních stínů Makeup Revolution by Petra, která je lidmi tolik opěvovaná. Vytvořila jí Petra Vančurová, kterou můžete znát z YouTube jako PetraLoveHair ve spolupráci se značkou Makeup Revolution.
Paletka obsahuje 36 barev.
Můžete tam najít ať už teplé tak i studené stíny.

Obsahuje světlé i tmavé barvy. Je ideální pro každou příležitost.
Paletka byla zabalená v krásném papírovém obalu. Půlka je černý mramor a půlka bronzový mramor.  
Na zadní straně je obsah paletky a nakreslené barvičky, které v paletce najdete.
Samotná paletka má barvu černou s bronzovými detaily. 
Je bytelná. Jediné, co by někomu mohlo vadit je, že chybí zrcátko. Na zadní straně je obsah produktu. 
Paletka skoro vůbec nepráší. Pigmentace je na drogérovou značku výborná. Odstíny jdou dobře nabrat a pěkně se chytají na oči. Dají se lehce blendit a případně tedy zjemnit. 
Výdrž je výborná. Sice během dne barvičky lehce vyblednou, ale i tak po celém dni to je trochu předpokládáne a kort na mastném víčku jako mám já, ale pokud si dáte podkladovou bázi, tak je to v pohodě. 
Množství: 28,8 g (36x 0,8 g)
Cena: 300 - 400,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Je skvělá. Používám jí moc ráda. Pokud hledáte nějakou skvělou drogérkovou paletku, tak tuhle bych vám určitě doporučila. Jsem moc ráda, že PetraLoveHair něco takového udělala.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts