pondělí 14. ledna 2019

Bjůty diář

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila trochu jiný typ článku. Dnes to bude o Bjůty diáři, který jsem dostala k Vánocům a jsem za něho moc ráda. Navrhla a vytvořila ho youtuberka Get the louk s dalšími dvěma holkami v projektu jetovtobě" od Vodafonu. Je určený převážně pro kosmetické nadšence, protože v najdete různé krekry, které vám pomáhají zajet pravidelnou rutinu.
Diář má růžovo-černou barvu. Na černé části se nachází potisky kosmetiky.
Je formátu A5. Někomu tato velikost nemusí vyhovovat, protože je pro něho velký, ale mě přijde akorát.
Má kroužkovou vazbu, takže si můžete jednoduše stránky, které nepotřebujete vyndat a nemusíte je nosit.
Výhodou diáře je ten, že ho můžete začít používat, kdy chcete, protože je univerzální.
Lesklé desky umožní snadnější utření, když se vám na diář něco dostane.
Sloupce na každý den jsou dostatečně velké, aby se tam do něho všechno vešlo.
Uvnitř můžete najít spoustu samolepek, se kterými si ho můžete vyzdobit.
Obsahuje také dopis pro mě ode mě, který vás motivuje, aby jste toho dosáhli během roku.
Také tam naleznete pár rad právě od Get the louk.
Na konci každého měsíce se můžete těšit na celkové shrnutí toho daného měsíce.
Koupíte ho v každém knihkupectví nebo na jejích stránkách.
Cena: 300 - 500,- Kč

Mě tento diář vyhovuje. Jsem ten typ člověka, kterému když se to nechce dělat, tak se na to vykašle a tento diář mě motivuje k tomu, aby měla všechno udělaný. Musím říct, že za mě je to ten nejlepší diář, co jsem kdy měla.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts