středa 16. ledna 2019

Maybelline Affinitone hydratační make-up

Ahoj,
připravila jsem si pro vás dnes recenzi na hydratační makeup Maybelline Affinitone. Hledala jsem nějaký makeup, který by mojí pleť nevysušoval. Rozhodla jsem se, že zkusím tento. 
Mám ho v odstínu 16 Vanilla Rose. Je to taková středně hnědá barva. V drogerii nebo na internetu najdete i světlejší odstíny. 
Je v krásné žluté tubě, která obsahuje jemné třpytky. Naleznete na ní i průhledné místo, kde krásně uvidíte odstín makeupu. Víčko je stříbrné. 
Na zadní straně můžete najít popis a složení makeupu. 

Otvor na vymáčknutí makeupu je malý, takže vymačknete takové množství, které potřebujete.
Na pleti je příjemný a na pleti není cítit. Řekla bych, že bude i pro ty, co mají suchou pleť. Díky třpytkám vypadá pleť svěží. Pudrovat se musí, ale to asi každý hydratační makeup. 
Konzistence makeupu je řídká a dobře se do pleti zapracovává. Krytí je střední. 
Na obličeji vydrží v pohodě půl dne, ale na nějaký celodenní nošení není. 
Množství: 30 ml
Cena: 150 - 200,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Krytí 
  • Lehký
  • Konzistence 
  • Nanášení 
  • Balení 

-

  • Výdrž 

Hodnocení: 7,5* z 10*

Až na tu výdrž je celkem dobrý. Ta mě zklamala. Čekala jsem jí větší. Je to asi pro ty z vás, kteří ho nosíte jenom buď do práce nebo do školy, ale jinak si ho asi nekupujte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts