sobota 5. října 2019

Nákupy za září 2019

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila Nákupy za srpen 2019, ale není toho moc. Jedná se převážně o kosmetiku, která mi docházela.

Kosmetika 

Garnier Micelární voda 3v1 pro smíšenou a citlivou pleť
Tento odličovač jsem si vzala za toho důvodu, že mi doma docházel odličovač a tak jsem si řekla, že vyzkouším nějaký jiný a pak Vám o něm napíšu recenzi, na kterou se můžete těšit v nejbližší době.
Množství: 400 ml
Cena: 120 - 140,- Kč

MIXA Anti-Dryness krém na ruce
Patří mezi můj nejoblíbenější krém na ruce. Už mám několikáté balení. Už na něho vyšla recenze, kterou naleznete zde
Množství: 100 ml
Cena: 80 - 100,- Kč

Essence laky na nehty
Sháněla jsem nějaký hnědý a bílý, protože se mi tato kombinace strašně líbí na podzim. Odstíny jsou to 03 bold (hnědý) a 33 wild white ways (bílý). Recenzi na tyto laky můžete najít zde
Množství: 8 ml
Cena: 45,- Kč

Oblečení 

LIDL
Tričko s dlouhým rukávem
Tohle tričko jsem sehnala ve výprodeji spotřebního zboží. Moc se mi líbila ta barva.
Množství: 1 ks (vel. 134/140)
Cena: 50,- Kč

Časopis

JOY
Kupuji si skoro každé vydání. Líbí se mi, jak je tento časopis zpracovaný. Tentokrát k němu byla maska jako dárek.

Tak je celý můj nákup za září. Co jste si koupili Vy?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts