pondělí 21. října 2019

Květáková pizza s mozzarellou

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recept na květákovou pizzu s mozzarellou, kterou jsem se rozhodla zkusit. Chuťově je skvělá.
Květák obsahuje malé množství sacharidů a proteinů a skoro žádný tuk. Dále obsahuje provitamin A, vitamin B a E a významné množství vitaminu C. Z minerálů obsahuje velké množství draslíku a nepatrné množství sodíku. Nachází se v něm i hodně vápníku, hořčíku, fosforu a železa a stejně tak i chrom, zinek, mangan, měď a selenPůsobí na celý trávicí trakt od žaludku po slepé střevo. Už bylo dost teorie a jdeme na samotný recept. 

Ingredience (2 porce):

1/2 květáku
200g strouhané mozzarelly (koupila jsem ho v Lidlu)
1 vejce
Na vrch podle chuti např. rajčata, papriku, nivu, eidam, šunku, mozzarellu atd..

Postup:

Květák si uvaříme ve vodě. Poté scedíme a rozmačkáme. Květák smícháme společně s mozzarellou a vajíčkem. Směs rozprostřeme na tenkou vrstvu na plech. Pečeme 20 min. na 180°C. Po vyndání necháme vychladnout. Nahoru si můžete přidat každý, co chcete. Já jsem si tam dala nakrájená rajčata, papriku a na plátky nakrájenou mozzarellu. Vše dáme zapéct. Po vyndání z trouby nakrájíme a můžeme podávat.

Přeji Vám dobrou chuť.
To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts