středa 6. února 2019

MIXA Anti-Dryness krém na ruce a nehty

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na krém na ruce a nehty MIXA Anti-Dryness. Mám dost suchou pokožku a tak jsem hledala nějaký krém, který by mi pomohl.
Má za účel hydratovat a vyživovat pokožku, zanechávat jí jemnou a hebkou.
Krém se nachází v praktické bílé tubě. Víčko je oranžové a vycvakávací. 
Na zadní straně je popis a složení krému. 
Otvor je malý, akorát na vymáčknutí takového krému, který potřebujete. 
Konzistence je řidčí. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává a zanechává ruce jemné a vláčné. Vůně je příjemná. 
Množství: 30 ml
Cena: 60 - 100,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Z tohohle krému jsem nadšená. Lepší krém jsem zatím neměla a na to, že je to drogérkový krém, tak je boží. Určitě si ho koupím znovu. Pokud trpíte taky suchou pokožkou jako já, tak si ho kupte a uvidíte o čem mluvím.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts