středa 9. října 2019

Garnier Skin Naturals 3v1 odličovač

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na odličovač Garnier Skin Naturals 3v1. Konzistence jsem si ho z toho důvodu, že mi můj oblíbený odličovač došel. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového, aby Vám mohla potom dát třeba nový tip na nějaký další skvělý produkt.
Měla by zajistit důkladné odlíčení během pár minut a zároveň zbavit Vaší pleť každodenních nečistot i odumřelých kožních buněk. Má odstraňovat i odolný make-up.
Nachází se v průhledné, plastové lahvičce se zeleným víčkem. Otvor je akorát veliký, takže se krásně nanáší. Na zadní straně
se nachází popis a složení odličovače.
Rychle a krásně odlíčí i voděodolný makeup. Je šetrný k pleti. Na pleti nezanechává mastný film. Neobsahuje žádnou parfemaci a ani alkohol, takže nedráždí oči.
Množství: 400 ml
Cena: 120 - 150,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Odličuje i voděodolný makeup 
  • Rychlost
  • Šetrný 
  • Nemastí pleť 
  • Nedráždí oči 
  • Nanášení 
  • Balení 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Tento odličovač určitě doporučuji. Možná mi přijde lepší než ten můj oblíbený, na který naleznete recenzi zde


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts