sobota 12. října 2019

Co jsem dostala od kamarádů k 18. narozeninám

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila článek na téma "Co jsem dostala od rodiny k 18. narozeninám". Vím, že jsem Vám slíbila, že tento článek vyjde o trochu dřív. Pokaždé se vždycky k tomu naskytli nějaké nepříznivé okolnosti. Omlouvám se Vám za to, že jste museli tak dlouho čekat. Největší problém byli fotky, protože buď bylo na focení špatné počasí nebo jsem neměla čas kvůli školním a osobním věcem. Než začnu, chtěla bych Vám říct, že tohle není žádné vychloubání.

Básničku 

Tento dárek mi udělal neskutečnou radost. Kluci během chvilky pro mě a kamarádku, která taky slavila narozeniny, složili básničku, která byla úžasná. Sami se teď na ní můžete podívat.

Dárková karta do H&M

Karta jsem dostala nabitou na 200,- Kč. Už se těším, až půjdu nakupovat.

Svíčka

Musím Vám říct, že opravdu moc hezky voní. Škoda, že nejde, aby jste si mohli čuchnout. Mám jí v pokoji otevřenou a aniž bych jí zapálila, tak mi ho krásně provoní.

Zlatý řetízek s přívěskem "Nekonečno"

Mám málo zlatých řetízku, takže když jsem ho vytáhla z tašky, tak jsem měla neskutečnou radost. Navíc tam má přívěsek nekonečna, které já miluju.

Zlaté náušnice ve tvaru kruhu

Oblíbila jsem si teď nošení kruhů a když jsem tyto našla v tašce a navíc zlatý, protože ty ještě nemám a natožpak takhle dělaný, tak jsem byla šťastná.

Šedý svetřík s bílými perličkami 

Tento svetřík mě moc potěšil. Je moc krásný. Na tomto dárku je vidět, že mě kamarádka zná a taky, že mě poslouchá, co říkám, protože jsem se jí jednou jedinkrát zmínila, že mám ráda perličky na věcech a ona mi pak koupí tento krásný svetřík. Vypadá velmi elegantně.

Mini hrneček s čokoládkami

Hrneček je roztomilý. Má moc krásný vzor. Ideální třeba na malé kafíčko nebo třeba na čaj. Čokolády, které v něm byli, tak už jsem snědla, protože byli moc dobré. Byli většinou hořké s různými příchutěmi. Čokoládky byli podle chutě velmi kvalitní.

Mini víno se zlatem 

Láhev je pěkná. Líbí se mi, jak tam ty plíšky zlata plavou. Ještě jsem ho nechutnala a možná taky ani nebudu, protože si ho asi nechám jenom jako dekorace. Přijde mi totiž škoda ho vypít.

Dekorační pásky 

Tyto pásky jsou moc krásné. Občas ráda vyrábím a tyto pásky používám jako dekorace.

Sklenička na víno s 18

Sklenička je opravdu velká. Není jako klasické skleničky na víno. Moc se mi líbí. Hlavně jsou moc krásný ty růžové detaily na skleníčce.

Dárkový poukaz na líčení, účes a focení 

Moc se na to těším. Nikdy jsem od nikoho nic takového nedostala a ani jsem na ničem takovém nebyla. Konečně budu mít nějaké profesionální fotky.

Sadu prstýnků 

Sada obsahuje 5 prstýnků. Každý kromě jednoho má kamínek. Na prstech vypadají moc dobře.

Hřeben Tangle Teezer

Hřeben je růžový se třpytkami. Moc se mi líbí. Navíc hřebenů není nikdy dost.

Voňavka Éclat d'Arpege 

Tahle voňavka je z Egypta. Úplně božsky voní. Opět škoda, že si nemůžete čuchnout.

Kasička Zlatého prasátka 

Peníze si do toho asi dávat nebude, ale jako dekorace je to moc hezký.

Všem moc děkuji za dárky. Omlouvám se, jestli jsem zapomněla sem dát ještě nějaký.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts