pondělí 30. září 2019

Essence laky na nehty

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na laky na nehty Essence. Sháněla jsem nějaký hnědý a bílý, protože se mi ta kombinace líbí. Přijde mi, že se navíc skvěle hodí teď na podzim. Rozhodla jsem se, že vyzkouším tyto laky od Essence.
Ten hnědý jsem si koupila v odstínu 03 bold a ten bílý má název odstínu 33 wild white ways.

Lak je v průhledné skleněné lahvičce s bílým plastovým víčkem. Šteteček je krásně úzký.
Lak dobře nanáší. Má průměrné krytí. U hnědého stačí jedna vrstva, ale pro při hodně sytou barvu je potřeba dvě vrstvy. Bílý je trochu průhlednější, proto je zapotřebí dát dvě vrstvy. Na nehtech vydrží 4 dny a pak se pomalu začne na špičkách loupat. Nositelný je tak týden, pak už je zapotřebí ho odlakovat.
Množství: 8 ml
Cena: 45,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Krytí 
  • Odstín 
  • Aplikátor (šteteček)

-

  • Nic

Hodnocení: 7,5* z 10*

Lak je za tu cenu poměrně dobrý. Mám z něho takové smíšené pocity. Vyzkoušeli jste už tyto laky od Essence. Co na ně říkáte?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts