sobota 15. června 2019

Max Factor 2000 Calorie řasenka

Ahoj,
ptala jsem se Vás, jestli chcete recenzi na dekorativní nebo pečující kosmetiku. Většina z Vás hlasovala pro dekorativní, tak jí tady máte. Vy, co hlasovali pro pečují, tak se můžete těšit na recenzi v sobotu. Dnes to bude recenze na řasenku Max Factor 2000 Calorie.
Měla by dodat Vašim řasám až o 300 % větší objem a dramatický vzhled již v jedné vrstvě. Řasenka je voděodolná. Má černou barvu. 
Přišla mi samostatně bez žádné kravičky. Řasenka je černá s modrými detaily. 
Kartáček je z umělých vláken. Štětinky jsou krátké a ne příliš husté ani ne úplně řídké, je to něco mezi. 
Trochu hůř se mi s ní manipuluje. Po prvním přejetím zůstanou na konci řas žmolky. Je zapotřebí přejet kartáčkem po řasách víckrát a žmolku se jednoduše zbavíš. Musí se jí věnovat více času. Řasenka pěkně řasy prodlužuje, zvýrazní. Trochu je ale slepý. Není to nic hrozného. 
Vydrží dlouho a voděodolná se zdá být taky docela dobře. 
Množství: 9 ml
Cena: 130 - 160,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Výdrž 

-

  • Trochu slepuje 
  • Horší manipulace, ale nic hrozného 

Hodnocení: 8* z 10*

Mě upřímně ta horší manipulace až tak nevadí, protože jinak dělá to, co má. Není to tak, že bych jí vyhodila do koše. Určitě jí vypotřebuji, ale znovu si jí asi kupovat nebudu. Pokud Vám ale manipulace vadí, tak si jí nekupujte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts