pondělí 10. června 2019

Makeup Revolution Pretty Rare paletka

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na paletku Makeup Revolution Pretty Rare. Jedná se o paletku, která není v ČR volně prodejná. Dá se koupit pouze v zahraničí nebo jí dostanete jako dárek na některých stránkách při koupi produktů Makeup Revolution jako já. Dostala jsem jí na Vánoce při koupi na Notino.
Mohla jsem si vybrat ze tří druhů odstínů. Vzala jsem si jí v odstínu Rare. Obsahuje 9 stínů a 2 rozjasňovače. Nachází se v ní matné i třpytivé stíny. Najdete tam ať už nude odstíny tak i trochu výraznější barvy.
Samotná paletka je žlutá, platová. Má průhledné víčko se žlutým nápisem. Na zadní straně se nachází popis a složení paletky.
Paletka bohužel neobsahuje zrcátko. Myslím si, že na to velké víčko by se tam hodilo.
Pigmentace je výborná. Vůbec nepráší. Krásně se nanáší. Na očích i na tváři drží skvěle. Nezálézá do vrásek, což se mi u hodně stínů stává. Vydrží skoro celý den.
Množství: 3 g
Cena: v ČR neprodejné, v zahraničí cca 10€

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Nepráší 
  • Výdrž 

-

  • Zrcátko 



Hodnocení: 9* z 10*

Pokud se Vám někdy naskytne možnost jí mít, tak neváhejte ani chvíli. Je opravdu skvělá.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts