středa 12. června 2019

Balea Porenfein pleťová maska

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea Porenfein. Tuhle masku už mám doma dlouho, ale dostala jsem se k ní až teď.  
Měla by vyčistit pleť od nadbytečného kožného mazu. Díky jemnému peelingu odstraňovat odumřelé kožní buňky a zmenšovat póry. Zároveň by měla rozzářit Vaši pleť. 
Je zabalená v plastovém zeleném pytlíku. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Maska je smývající. Balení obsahuje dvě dávky a jedna dávka Vám krásně vystačí na celý obličej.
Dobře se nanáší. Umýt dá hodně práce. S obličeje se dává fakt špatně. Mě to trvalo asi půl hodiny. Na obličeji je příjemná. Pleť byla na pohled rozzářenější, ale neviděla jsem žádné známky toho, že by nějak vyčistila póry. 
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 13,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Příjemná 
  • Cena 
  • Dobře se nanáší 

-

  • Nedělá vůbec nic 
  • Hrozně blbě se smývá 


Hodnocení: 2* z 10*

Nejhorší maska, kterou jsem kdy měla. Příšerně se smývala a na pleti nebyl vidět žádný rozdíl. Vůbec bych Vám jí nedoporučovala. Pokud jste jí vyzkoušeli, tak mi můžete napsat do komentáře, jak Vám vyhovovala.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts