středa 5. června 2019

Freedom Pro Blush Peach and Baked konturovací paletka

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila další recenzi a to na konturovací paletku Freedom Pro Blush Peach a Baked. Tuto jsem dostala k Vánocům v Mystery Bagu.
Paletku nemá žádný název odstínu. Obsahuje 6 tvářenek a 2 rozjasňovače. Tvářenky se tam spíše nachází v oranžových až hnědých odstínech. Obsahují jemný shimmer.
Nachází se v plastové krabičce, která má na zadní straně vyobrazené odstíny, které v paletce najdete.
Samotná černá paletka je plastová s bílým nápisem, která je docela bytelná.
Najdete v ní i pěkně velké zrcátko, které je přes celé víčko. Na zadní straně paletky se nachází popis a složení.
Řekla bych, že má střední pigmentaci. Dá se pěkně navrstvit. Je proto důležité si ohlídat, aby jste se nenanesli příliš velké množství. Skoro vůbec nepráší. Výdrž mě velice mile překvapila. Vydrží v pohodě celý den, i když večer už je barva trochu vybledlá.
Množství: 15 g
Cena: 140 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Výdrž 
  • Nanášení 
  • Obal
  • Zrcátko 
  • Vrstvení 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Moc mile mě překvapila. Vůbec jsem to od ní nečekala, protože mi přijde, že značka Freedom nemá ty produkty nic extra, ale tohle je bomba. Pokud hledáte nějakou levnou paletku tvářenek, ale zároveň skvělou, tak se určitě najdete ní podívejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts