sobota 8. června 2019

Moje oblíbené značky dekorativní kosmetiky v drogeriích

Ahoj,
dnes jsem se rozhodla, že vám řeknu, jaké jsou moje oblíbené značky v drogérii, protože dnešní trh jich představuje opravdu mnoho a někteří z nás mají problém se v nich vyznat.

Catrice
Jedná se o německou kosmetiku. Za pouhých 12 let fungování se ale už stihla spolu se svou sestrou - kosmetikou essence - vyšvihnout a výrazně prosadit na evropském trhu dekorativní kosmetiky. Dáma, která za tímto úspěchem stojí, se jmenuje Christina Oster-Daum. Inspiruje se trendy z hlavních světových center módy, účastní se akcí jako třeba Fashion Week v Paříži nebo Berlínský módní salon. Mě tato kosmetika velice vyhovuje. Mám nejradši od nich jejich pudr Prime And Fine a jejich tekutý korektor Camouflage. 

Dermacol 
Jedná se o jednu z našich českých značek. Na trhu už je značka 53 let. U zrodu značky stála kosmetička Olga KnoblochováZnačku symbolizovali tváře jako Iva Kubelková, Andrea Verešová, Lucie Borhyová, Taťána Kuchařová a řada dalších.Před dvěma lety také Dermacol otevřel poprvé nové vlastní prodejny v pražských obchodních centrech. Sortiment značky je velmi pestrý. Miluju od nich jejich podkladovou bázi Satin, kterou si budu nadále kupovat. 

Maybelline 
Jedná se o americkou značku. Založil ji chemik T. L. Williams. Společnost vlastní L'Oréal. Hlavním sloganem značky je „Možná se tak narodila. Možná je to Maybelline“. Nabízí řasenkyoční stíny, pudry, makeupyrtěnkylaky na nehty a další dekorativní kosmetiku. Teď jsem od vyzkoušela jejich podkladovou bázi Baby Skin, která je skvělá. 


Makeup Revolution 
Jedná se o londýnskou značku. Od dubna 2015 je značka Makeup Revolution v omezeném sortimentu dostupná ve všech prodejnách Rossmann v České republice. Kosmetické produkty Makeup Revolution najdete také v DM Slovensko. Teď jsem si od nich koupila paletku By Petra, která je pěkně pigmentovaná

ĽOréal
Jedná se pařížskou značku. Začalo to tím, že chemik Eugène P. L. Schueller vytvořil inovativní barvu na vlasy. Ta zaznamenala obrovský úspěch, který vedl až k založení vlastní společnosti. Značka L'Oréal Paris se kromě vlasové kosmetiky následně zaměřila také na péči o pleť a dekorativní kosmetiku. Musím říct, že mají úžasné řasenky. Mojí nejoblíbenější řasenkou je Paradise Extatic. 

Essence
Populární essence je první značkou dekorativní kosmetiky, kterou v roce 2002 vypustila na trh původem německá společnost Cosnova Beauty. Její zakladatelé Christine Oster-Daum a Javier Gonzalez se seznámili při práci pro ohromný kosmetický gigant, společnost Coty, a rozhodli se osamostatnit se. Všimli si totiž, že většina levnější kosmetiky také levně vypadá, a tak se to chtěli změnit. U této značky mi některé jejich produkty vyhovují a některé zase ne. 

Doufám, že jsem Vás alespoň trochu lépe seznámila se značkami. Můžete mi do komentáře napsat "Jaká je Vaše oblíbená značka?".

Tohle by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts