pondělí 3. června 2019

Nivea Forming Spray Voluma sprej na objem vlasů

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na stylingový sprej na vlasy Nivea Forming Spray Volume. Když bych šla okolo něj v obchodě, tak by mě vůbec nenapadlo po něm sáhnout. Byl jako dárek k časopisu Cosmopolitan, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet. Myslím si, že to číslo, kde byl, je stále v prodeji. 
Měl by zafixovat účes na dlouhou dobu. Neslepovat vlasy a dodávat vlasům okamžitý objem, zachovat pružnost a nezatěžovat vlasy.
Nachází se v drobné oválné nádobě, která mi přijde jako ideální na cesty. Sprej je jemný. Pěkně se s ním přípravek nanáší na vlasy.
Na zadní straně můžete nalézt popis a složení spreje.
Objem mi to trochu udělá, ale není to nic dramatického. Mám jemný vlasy, tak nevím, jestli to možná není tím. Jak slibují, že neslepuje vlasy, tak to vůbec tak není. Neudělá to úplnou slepeninu, která není na pohled úplně vidět, ale hůř se potom vlasy rozčesávají.
Množství: 250 ml
Cena: 120 - 150,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Objem
  • Aplikátor 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Slepuje
  • Blbě se rozčesává

Hodnocení: 7* z 10*

Jako nouzovka se dá říct, že je dobrý, ale na každodenní používání opravdu není. Myslím si, že se určitě najdete nějaký lepší než tento.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts