středa 17. dubna 2019

Spotřebováno II.

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila po delší době opět Spotřebovano. Nakupilo se mi jsem pár produktů, o kterých bych vám ráda řekla.

Yoderma dámská vůně 
Tahle značka má plno vůní. Já jsem teď konkrétně vypotřebovala s vůní Celebrity Woman, ale měla už jsem jich víc. Voní úplně božsky. Nevím, jak Vám tu vůni mám popsat, ale cítím tam vanilku.
Množství:
Cena: 100 - 150,- Kč

Essence gel na obočí Make Me Brow 
Koupila jsem si ho v odstínu 01 Blondy Brows. Tento odstín se hodí i pro blondýnky. Krásně obočí rozčeše a zafixuje. Dodá mu i trochu barvy. Šteteček je malý a precizní.
Množství: 3,8 ml
Cena: 70,- Kč
Více informací se dozvíte zde

Dermacol podkladová báze Satin 
Krásně ji vyhladí, schová póry a make-up se po ní skvěle roztírá. Pleť je po ní taková zářivější. 
Množství: 15 ml
Cena: 200 - 280,- Kč 
Více informací se dozvíte zde 

Nivea dvoufazový odličovač MicellAir Expert 
Tento odličovač krásně a rychle odlíčí i voděodolný makeup. Díky suchým olejům není pleť po odlíčení mastná. Neobsahuje alkohol ani jiné parfémy, takže nedráždí oči. Už jsem spotřebovala 2 balení.
Množství: 125 ml
Cena: 130 - 150,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Nivea krém Soft
Je boží. Pěkně hydratuje. Rychle se vstřebává a pleť není po něm tolik mastná. Už jsem spotřebovala 2 balení a teď jsem dostala od kamarádky další. 
Množství: 75 ml
Cena: 70 - 100,- Kč 

 Se všemi těmito produkty jsem spokojená. Určitě Vám je doporučuji vyzkoušet. Některý produkty už mám doma další do zásoby. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts