středa 10. dubna 2019

I Heart Revolution I Heart My Lips balzám na rty

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila další recenzi a to na balzám na rty I Heart Revolution I Heart My Lips. Dostala jsem ho v Mystery Bagu.
Měl by dokonale hydratovat a chránit rty. Zanechávat je jemné, vláčné. Přišel mi s vůní ....
Má netradiční obal. Je to takový váleček. Dost připomíná EOS. Na spodní části se nachází název vůně balzámu.
Balzám je uvnitř také vystouplý a zaoblený. 
Konzistenci má máslovou. Vůně je příjemná a hezká. Na rtech vydrží dlouho. Krásně je hydratuje. 
Množství: 6g
Cena: 90 - 100,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Konzistence 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 9* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, protože je opravdu super. Konečně jsem našla další balzám, který mi vyhovuje. Až mi dojde, tak si ho koupím znovu. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts