pondělí 15. dubna 2019

Avon True Colour Quatro očních stínů

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na paletku očních stínů Avon True Colour Quatro. Tuhle paletku už mám doma dlouho a rozhodla jsem se, že Vám o ní něco povím.
Mám jí v odstínu Smoky Plums. Obsahuje 4 oční stíny. Jeden z nich je perleťový a ostatní jsou matný.
Paletka je černá a plastová.
Otevírání má bytelné. Na zadní straně se nachází nálepka s názvem a odstín paletky.
Uvnitř najdete aplikátor na nanášení stínu, ale tu já nepoužívám, protože mám nejradši nanášení štětcem. Obsahuje i zrcátko.
Konzistencí je trochu prášivá. Barvy jsou středně pigmentované. Dají se pěkně nanášet. Na očích neopadávají. Na očích vydrží přibližně 6 - 8 hodin.
Množství: 5g
Cena: 140 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 7* z 10*

Je docela dobrá. Mám z ní takové smíšené pocity. Záleží na Vaše rozhodnutí zda jí také vyzkoušíte. Pro začátečníky není špatná, ale pro ty, co jsou použivají dražší kosmetiku, tak ti z ní nebudou nějak nadšeni.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts