úterý 9. dubna 2019

Rimmel Brow This Way set na obočí

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na paletku na obočí Rimmel. Moc mě zajímala jaká bude, protože jsem ještě žádnou takovouhle paletku neměla.
 
Na výběr je z více odstínů. Já mám 003 Dark Brown, který mi skvěle vyhovuje. tento odstín je spíše pro pro ty z Vás, kteří máte tmavé obočí. Paletka obsahuje jeden gel a jeden stín,
který mi přijde, že mohl být tmavší.
Obal je plastový. Skládá se z průhledného víčka a z černé dolní části. V zadní části se nachází popis a složení paletky.
Součástí paletky se také nachází uvnitř štěteček a kartáček na obočí, které já nepoužívám, ale jako nouzovka nejsou vůbec špatné.
Pigmentace je dobrá. Stín trošku práší, ale není to nic hrozného. Gel se hůře nabírá. Je zapotřebí k tomu hustší štětec. Obočí pěkně vyplní a zafixuje. Oba dva produkty
vydrží v pohodě celý den.


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Výdrž 
  • Obal

-

  • Prášivost stínu 

Hodnocení: 9* z 10*


Tohle mě mile překvapilo. Musím Vám říct, že víc používám ten gel. Určitě to také vyzkoušejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts