sobota 13. dubna 2019

Můj začátek zdravého stylu

Ahoj ,
dnes bych Vás ráda seznámila s tím, jak začínám zdravější životní styl. Jedná se spíše o jídlo.
Vše začalo tím, že jsem se cítila nafouklá a tlustá. Tak jsem se rozhodla, že si tím začnu něco dělat. Dost mě inspurovala youtuberka a blogerka Jmenuji se Péťa, od které jsem se toho dost naučila. Začala jsem 1. dubna 2019, takže to teď budou necelý dva týdny, ale musím říct, že už se cítím o hodně líp.
Neberu to nějak extrémně. Jím zatím, jak živočišné tak i rostliné potraviny. Snažím se za den vypít alespoň 2 litry. Časem bych, ale chtěla vyzkoušet vyměnit živočišné mléko za rostliné, zkusit celozrnné těstoviny místo pšeničných nebo místo pšeničné mouky používat špaldovou. Maso, ale nikdy asi nepřestanu jíst. Možná ho trochu omezím. Je velkým zdrojem bílkovin a  ty jsou pro naše tělo důležité. Teď jsem se možná dotkla vegetariánů a veganů, tak se jim omlouvám, ale říkám svůj názor. Dost mě láká zkusit protein, ale nemám s ním žádné zkušenosti, tak pokud je někdo máte a chtěli by jste mi nějaký doporučit, tak mi napište do komentáře. Budu moc ráda.
Každý si hlídám a zapisuji, co jsem dnes jedla do kalorické tabulky.
Hlídám si tím, jak počet kalorií, tak i to abych nejedla příliš tuků a naopak jedla více bílkovin a vlákniny. Používám na to aplikaci Kalorické tabulky, které jsou úplně super. Jde stáhnout pro Android telefony, ale pro ty co mají Iphone tak nevím, ale myslím si, že jo. Jedná se o aplikaci, kde si zapisujete potraviny, které jste snědli a množství kolik jste toho snědli a ono Vám to samo vypočítá, takže to nemusíte dělat Vy. Můžete si zde zapisovat i kolik jste toho vypili nebo kolik vážíte. Najdete tam opravdu skoro všechny potraviny a když se vám to nechce psát nebo nemůže nějakou potravinu najít, tak můžete skenovat čárový kód z obalu a ono Vám jí hned najde. Určitě jí vyzkoušejte.
Co se týče cvičení, tak na to jsem se také víc zaměřila. Cvičím 3-4x týdně doma. Myslím si, že je to zbytečné chodit pokaždé do fitka. Přijde mi to zbytečné vyhazování peněz, když si můžete stejně účinně zacvičit doma. Ale jako zpestření občas, proč ne. Nejraději cvičím nohy a zadek. O víkendu se snažím alespoň 1x jet na kole. Jezdím, ale jenom tak ležérně. Snažím se pokaždé najet 2km za 30 min. Když je hezky, tak se jdu někdy projít. Ujdu vždycky přibližně 1km. Nemusíte to přehánět. Stačí jako já. Tam jde jenom o to, abychom měli alespoň nějaký ten pohyb. K počítání vzdálenosti chůze a jízdy používám aplikaci Caynax sports tracker (GPS sportovní sledovač).
Je to super aplikace, která Vám nepočítá vzdálenost z kroků, ale podle GPS. Každé máme jiný krok a přijde mi blbé, když to všem počítá stejně. Další nevýhodou je, že když zatřesete telefon, tak Vám to přidá počet kroků aniž by jste nějaký udělali. Přijde mi to úplný nesmysl. Chtěla bych si časem koupit činky a závaží na nohy, ale to uvidím časem. 

Budu moc ráda, když mi napíšete do komentáře, jaký máte vy stravování nebo jestli cvičíte a jak.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts