sobota 16. února 2019

Catrice Prime And Fine pudr

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila další recenzi na pudr Catrice Prime And Fine. Jelikož má jenom jeden transparentní pudr na který najdete recenzi zde, tak jsem se rozhodla, že si ještě nějaký pořídím.
Odstín pudru se jmenuje 010 Translucent.
Obal je velmi bytelný. Musím říct, že vydrží i velké pády 😂. Víčko má černou barvu se stříbrným písmem. Spodní část je průhledná.
Na zadní straně je popis a složení pudru.
Obsahuje zrcátko, ale neobsahuje houbičku. 
Obal je tenký, takže je ideální třeba do kabelky.
Na pleti vypadá přirozeně, krásně ji sjednotí. Nepráší. Je určen pro smíšenou a mastnou pleť. Vůbec nevysušuje. Je voděodolný, takže vám vydrží v každé situaci.
Výdrž je dlouhá. Na pleti vydrží bez hnutí až 8 hodin, ale na místech, kde se vám pleť více mastí je zapotřebí alespoň jednou přepudrovat.  
Množství: 90 g
Cena: 100 - 150,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Zmatňuje
  • Dlouhotrvající
  • Nanášení
  • Nevysušuje
  • Obal 
  • Výdrž 
-
  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Tento pudr je zatím nejlepší ze všech, co jsem měla. Je to teď můj nejoblíbenější. Na 100% doporučuji. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts