středa 20. února 2019

Balea Teint Perfection maska na rty

Ahoj,
dnes jsem si tu pro vás připravila recenzi na masku na rty Balea Teint Perfection. Sháněla jsem nějaký pleťový masky a když jsem tam viděla, že dělají i na pusu, tak jsem jí musela mít.
Měla by vyhlazovat rty, dodávat jim intenzivní hydrataci a zanechávat je neodolatelně svůdné.
Je zabalená v plastovém pytlíku. 
Samotná maska je látková. 
Na zadní straně je popis, složení a aplikaci masky. 
Maska se krásně nanáší. Mám strašně ráda látkové masky. Na obličeji je docela příjemná. Po sundání byly rty pěkně hydratováné, ale nepřijdete mi, že by byli nějak vyhlazené. 
Množství: 1 ks
Cena: 39,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Příjemná 
  • Hydratační
  • Aplikace 

-

  • Nic 

Hodnocení: 7* z 10*

Mám z ní takové smíšené pocity. Tato maska je dobrá, ale není to nic extra. Záleží na uvážení každého zda si masku koupí nebo ne.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts