středa 12. prosince 2018

Spotřebovano I.

Ahoj,
jak už všichni asi víme, tak produkty pořádně poznáme, až když je spotřebujeme a protože se mi jich taky nakupilo víc, tak jsem dnes pro vás připravila Spotřebovano I.

Dermacol řasenka Mega Lashes

Řasenka skvěle odděluje řasy. Rychle schne. Na řasách nezanechává žádné kousky. Krásně řasy prodlužuje a zvýrazňuje. 
Množství: 12,5 ml
Cena: 150 - 250,- Kč


MOJE Balzám na rty Pohodář Rakytník

Balzám je krásně máslový. Na rtech není skoro vůbec cítit. Rty vůbec nehydratuje, spíš naopak mi přijde, že vysušuje. Za mě to rozhodně není balzám pro mě. 
Množství: 3,8 g
Cena: 30 - 100,- Kč 

Essence ochranný krém na ruce 24h – cookies & mandle
Konzistence je hustší. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává. Pěkně ruce hydratuje a zůstávají po něm vláčné.  
Množství: 100 ml
Cena: 55,- Kč 


Garnier Essentials pleťová voda

Voda krásně vyčistí a osvěží. Ideální pro ranní vyčištění. Vhodná pro smíšenou pleť. Pleť vůbec nedráždí. Příjemně voní. Je obohacen o vodu z hroznů. Důkladně zbavuje pleť veškerých nečistot.
Množství: 200 ml
Cena: 70 - 150,- Kč 

Garnier Pure čisticí pěnivý gel

Gel má jemnou konzistenci. Je průhledné barvy. Krásně a rychle se umývá. Pleť je po něm pěkně vyčištěná a svěží díky výtažků z hroznového vína. Odstraňuje z pleti nečistoty a zbytky make-upu. Velkým plus toho gelu je, že má pumpičku tak, že nabere lépe takové množství, které potřebujete. 
Množství: 200 ml

Cena: 80 - 150,- Kč 

Pokud by jste chtěli na nějaký z těchto produktů recenzi, tak mi napište do komentáře a já jí pro vás s radostí udělám. Určitě mi také napište, jestli se vám tento článek Spotřebováno líbil a chtěli by jste další z této řady. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts