sobota 15. prosince 2018

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing with Ginger krém na ruce

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila další recenzi na krém na ruce Avon Planet Spa Blissfully Nourishing with Ginger. Dostala jsem jí na vyzkoušení od známé, protože bych si ho ani nekoupila, jelikož mi ani nějak moc nelákal jeho obal. 
Měl by hydratovat a vyživovat pokožku, zanechávat jí jemnou a hebkou.
Krém je zabalen ještě v papírovém obalu. 
Krém je v praktické, malé tubě. Jenom víčko se díky nezvyklému tvaru blbě drží. 
Na samotném krému i na jeho papírovém obalu je napsán popis a složení. 


Konzistence je řidčí. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává. Vůně je hrozná. Nemůžu si pomoct, ale připomíná mi to tak trochu rybynu.  
Množství: 30 ml
Cena: 60 - 100,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 

-

  • Vůně
  • Obal - zavírání 


Hodnocení: 3* z 10*

Tento krém mě velice zklamal. Hned po prvním použití jsem ho musela vyhodit, protože ten smrad se nedal vydržet. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts