pondělí 17. prosince 2018

Avon True čistící pleťový olej

Ahoj,
dnes tu mám pro vás recenzi na čistící pleťový olej Avon True. Dostala jsem ho na vyzkoušení od známé, jelikož pracuje v Avonu.
Skládá se ze suchých olejů:
  1. Babasový olej - Produkce kolagenu
  2. Marakujový olej - Produkce elastinu
  3. Marulový olej - Zklidnění
  4. Olej ze zelené kávy - Hydratace
  5. Olej z lněného semínka - Posílení ochranné vrstvy pleti

Nádoba je plastová. Otvor má malý tak, že z něho dostanete takové množství kapek, které potřebujete. 
Na zadní straně oleje je napsán popis a složení. 
Konzistence je suchá, ale zároveň olejová.  Po pleti se pěkně roztírá. Po styku s vodou začne jemně pěnit. Pleť je po umytí trochu jemnější. 
Množství: 125 ml
Cena: 80 - 180,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Jemnější pleť 
  • Otvor

-

  • Nic


Hodnocení: 5* z 10*

Přijde mi, že tento olej je docela dobrý, ale  nepoužívám ho tak dlouho, abych vám mohla říct dlouhodobý výsledek. Asi se divíte, proč jsem tomu dala tak málo bodů,  když k tomu nemám žádný negativní věci. Je to z jednoho prostého důvodu a z toho, že si myslím, že existují určitě lepší oleje než je tenhle. Tím neříkám, že tenhle je hrozný a k ničemu. Jedná se o průměrný olej.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts