pondělí 3. prosince 2018

Essence Make Me Brow gelová řasenka na obočí

Ahoj, 
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na gelovou řasenku na obočí Essence Make Me Brow. Chtěla jsem vyzkoušet nějakou drogérkovou řasenku, kterou bych vám mohla doporučit.
Mám ji v odstínu 01 blondy brows, ale mohla bych mít tmavší. Je to taková světlounká hnědá. 
Obal je plastový. Kartáček vypadá jako malá řasenka. 
Je trochu širšího tvaru, ale vůbec se nemusíte bát, že by jste si obarvili i kůži okolo obočí. Štětinky jsou za sebou hustě poskládány ve tvaru spirály. Kartáček je trochu drsnější, ale dobře se s ním pracuje. Na zadní straně je popis a složení řasenky. 
Konzistence gelu je střední. Není ani řídká a ani hustá. Řasenka vyplní mezery v obočí a zafixuje ho. Obočí zesílí jen lehce, krásně ho vyčeše. Barva je jemná. Ideální spíše pro hustší obočí. Produkt vypadá jako ideální řešení pro rychlý a přirozený look. Vydrží bez problémů celý den. 
Množství: 3,8 ml
Cena: 70,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Pigmentace
  • Konzistence
  • Fixace
  • Obal

-

  • Šířka kartáčku (nic tak hrozného, dá se na to zvyknout)
  • Barva

Hodnocení: 8* z 10*

Řasenka je ideální jak pro začátečníky tak i pro zkušenější kosmetické nadšence, kteří hledají něco pro každodenní líčení. Za mě bych vám jí doporučila.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts