pátek 28. ledna 2022

Řezy s borůvkami

Ahoj, 

věděli jste, že borůvky mají spoustu benefitů? Přiznám se, že já do nedávna ne. Působí proti předčasnému stárnutí, proti infekcím a zánětům močových cest, proti zácpě, podporují trávení, mají antibiotické účinky, podporují mozkové funkce a působí proti degeneraci mozku, vhodné pro prevenci a léčbu rakoviny, podporuje imunitní systém, působí jako antidepresivum, jako prevence nachlazení, chřipky, zlepšují metabolismus, působí proti stresu, čistí krev.

Já mám borůvky ráda. Rozhodla jsem se zkusit upéct zdravější borůvkové řezy, a protože je dobrý, rozhodla jsem se, že se s Vámi podělím o recept na řezy s borůvkami, aby jste ho mohli také vyzkoušet. Místo borůvek můžete dát jiný ovoce.


Ingredience (10 ks):

120 g celozrnné špaldové mouky 
30 g ghí
70 g bramborového škrobu
60 g medu
200 g řeckého jogurtu 
250 g borůvek
300 ml mléka 
1 balení vanilkového pudinku
2 vejce
1 ks kypřícího prášku 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 180 °C. V míse vyšleháme vejce po dobu 4 minut. Přidáme špaldovou mouku, bramborový škrob, prášek do pečiva, 30g medu, ghí a zamícháme. Plech vyložíme pečícím papírem na nalijeme do něj těsto. Pečeme cca 20 minut na 180 °C. Z uvedeného množství mléka uvaříme pudink, do kterého posléze vmícháme borůvky, řecký jogurt a zbývající med. Na korpus rovnoměrně naneseme krém a dáme alespoň na 7 hodin ztuhnout do ledničky. 


Je krásně měkký a vláčný, díky krému. Úplně se rozpadá na jazyku. Navíc obsahuje málo kalorií, takže se nemusíte bát, si dát větší kousek.
Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli jste recept vyzkoušeli a jak Vám chutnal.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts