středa 5. ledna 2022

Co jsem dostala k vánocům 2021

 Ahoj,

dnes mám pro vás článek, na který se spousta z Vás těšila už pár dnů. Já ráda tenhle typ článků čtu a ráda koukám na videa, takže Vás nemůžu o to připravit ani já. Strašně ráda vánoční dárky dávám než dostávám, protože Vánoce nejsou jenom o dárcích, ale o pohodě a společně stráveném času s rodinou. Samozřejmě, že mi ty dárky udělali velkou radost a moc ráda se s Vámi podělím, co jsem dostala. Ale ještě předem bych ráda řekla, že se dárky nechci nějak vychloubat, ale protože mě to baví a Vás to určitě baví. Chápu, že každý má jiný rozpočet a nemůže dostat třeba tolik dárků. Já myslím, že bez dalšího okecávání můžeme jít rovnou na dárky.


Od rodiny


Chytré hodinky Samsung Galaxy Watch Active

Nad chytrými hodinky už jsem přemýšlela dlouho. Budu mít teď alespoň přehled o tom, jahodně jsem aktivní a budou mě alespoň nutit k pohybu. 

Cena: 2 990,- Kč 


Reproduktory C-TECH SPK-550BT

Už jsem měla u PC hodně staré a potřebovala jsem nové. Tyhle v sobě mají navíc USB vstup a Bluetooth, takže se dá přes ně poslouchat i z mobilu. Už jsem je vyzkoušela a musím říct, že hrajou opravdu dobře. 

Cena: 1 060,- Kč 


Tiskárna Canon PIXMA TS3450 

Nevím, co bych Vám o ní měla říct. Ta před tím mi hrozně blbla a těsně před Vánoci se mi rozbila úplně a tak jsem dostala novou.

Cena: 1 250,- Kč 


Příslušenství 

K tomu není, co napsat. Dostala jsem ochranné sklo na mobil a hodinky, silikonový průhledný kryt na mobil a nabíjecí kabel, který jsem potřebovala nový. 

Cena: ochranné sklo na hodinky: 500,- Kč 

           ochranné sklo na mobil: 250,- Kč 

           silikonový kryt na mobil: 100,- Kč 

           nabíjecí kabel: 95,- Kč 


Kapsle do kávovaru Nescafe Dolce Gusto 

Teď poslední dobou jsem si oblíbila kávu z toho stroje a moje zásoba se pomalu tenčila a tak jsem ráda, že se zase doplnila.

Cena: 300,- Kč (za sadu 3 ks)


Paměťový polštář 

Musím říct, že se na něm moc dobře leží. Je h Penny za body, ale seženete je kdekoliv. 

Cena: 300,- Kč 


Černé tričko Vans

Žádné tričko od téhle značky jsem doposud neměla a jsem za něho ráda. 

Cena: 520,- Kč 


Legíny Adidas

Jakmile jsem vyzkoušela značkové legíny, už nechci nic jiného, jak jsou pohodlné. Proto jsem ráda, že jsem dostala další.

Cena: 500,- Kč 


Kuchařka "Jíme zdravě a pečeme s láskou"

Ráda peču a jelikož se zabývám zdravou stravou, byla jsem moc ráda, když jsem jí našla pod stromečkem. Prohlížela jsem si jí a jsou v ní opravdu skvěle recepty. Už se těším, až z ní něco zkusím. 

Cena: 330,- Kč 


Hrnečky 

Moc se mi líbí jejich jednoduchý design.Mají velký objem. Jsou za body z Lidlu. 

Cena: 80,- Kč 


Kombucha 

Naučila jsem si je pít 1x týdně, pomáhá mi to na trávení. Ale už mi došla doma zásoba, tak jsem si je přála. Tyhle jsou z drogérie Dm a jsou chuťově výborný. 

Cena: 55,- (1 ks)


Noční pleťový krém Nivea Hydra Skin Effect

Snažím se teď o pleť starat a už mi můj původní (stejný) došel a proto jsem byla ráda, že mám nový. 

Cena: 230,- Kč 


Peníze 

Nebudu Vám říkat kolik, to si nechám pro sebe. 


Od přítele 


Pandora přívěsky "Lapač snů" a "Srdce"

Lapač snů je úplně krásný. Visí z něho tři pírka. Nahoře je na něm napsáno "Follow yours dreams" = "Následuj své sny" 

Srdíčko je moc pěkné. Líbí se mi, že je tak minimalistické. Na sluníčku se pěkně třpytí. 

Cena: /


Parfém Karl Lagefeld

Tento parfém už mám jeden doma. Je to můj nejoblíbenější, takže budu mít do zásoby. Voní úplně božsky. Je to taková jemná vůně.

Cena: /


Růžové tričko Vans 

Je úplně stejné jako to černé, akorát růžové. Ta barva je krásná. 

Cena: /


Kosmetický kufřík 

Uvnitř kufříku se nachází dekorativní kosmetika. Obsahuje 4 paletky očních stínů po 6 barvách, 2 rtěnky, 2 balzámi na rty, 2 laky na nehty, 2 tvářenky, 4 oboustranný aplikátory, štětec na tvářenku, štětec na oční stíny, štětec na rty, kartáček na obočí a zrcátko. Kufřík se mi bude skvěle hodit na cestování. 

Cena: /


Všechny dárky mi udělali ohromnou radost a moc za ně děkuji. Hlavně jsem ráda, že jsem mohla být s lidmi, které mám moc ráda. Doufám, že jste si Vánoce a Silvestr také užili. Budu moc ráda, když mi v komentářích napíšete, co jste dostali Vy k Vánocům. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts