středa 26. ledna 2022

Nivea Hydra Skin Effect noční gelový krém

Ahoj,

součástí mojí péče o pleť, ať už ráno nebo večer, nesmí v žádném případě chybět krém. Ať už ráno nestíhám nebo večer přijdu domů pozdě a jsem unavená nebo třeba jsem nemocná atd..., tak musím mít vyčištěnou pleť gelem a nanesený krém, přesto nejede vlak. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na noční gelový krém Nivea Hydra Skin Effect,  který si myslím znáte nebo jste alespoň o něm slyšeli. 


Měla by dodávat pleti zevnitř intenzivní hydrataci až po dobu 72 hodin. Inovativní gel-krém obohacený o čistou kyselinu hyaluronovou, která má aktivovat pleťové buňky, aby dokázaly produkovat svoji vlastní kyselinu hyaluronovou. Krém má regenerovat pleť během noci a zanechávat ji odpočatou a pružnou.

Při nákupu je zabalený v modré krabičce. 


Na krabičce se zezadu nachází popis a složení krému.


Samotný krém je v modrém plastovém kelímku se stříbrným šroubovacím víčkem. 


Konzistenci má gelovo-krémovou, která je taková trochu hutnější, což mi vůbec nevadí, jelikož na noc chceme více výživy.  


Pleť krásně hydratuje a zjemní. Nevím, jestli to přijde jenom mě, ale mám pocit, že pleť je po nanesení příjemně hebká na dotyk. Krásně a lehce se roztírá. Není až tak moc mastný. Rychle se vstřebává. Během chvilky není vidět skoro žádný mastný filtr. Hydratace pleti je vidět hned po prvním použitím. Hezky voní.

Množství: 50 ml
Cena: 160 - 350,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Zjemnění
  • Hebkost
  • Vstřebávání
  • Nanášení 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 9,5* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho koupila. Je to můj must have. Moc ráda ho používám. Už mám doma druhé balení. Moc mi vyhovuje. Za mě Vám ho můžu velmi doporučuji. 
Do komentáře mi můžete napsat, jestli je ve Vaší péči pro Vás krém taky tak důležitý nebo jestli už jste vyzkoušeli tento krém.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts