pátek 7. ledna 2022

Neutrogena Curcuma Clear čisticí pěna s kurkumou

Ahoj,

jelikož byli Vánoce a my konzultovali více nezdravého jídla než obvykle a jistě i trochu toho alkoholu, pleť se nám jistě zhoršila. Dnes jsem si pro Vás po delší době připravila recenzi na čisticí pěnu s kurkumou Neutrogena Curcuma Clear


Má jemně čistit a současně zklidňovat namáhanou pleť se sklonem k tvorbě pupínků. Složení je bez obsahu oleje. Měl by nezanechává na pokožce nežádoucí stopy. Má účinně odstraňovat mastnotu, make-up a nečistoty ucpávající póry, aniž by pleť vysušovala. Zaručuje hebkou a zdravou pleť na pohled.

Tekutina se nachází v plastové nádobce. Na zadní straně se nachází popis a složení pěny. 


Aplikuje se pomocí pumpičky, která tekutinu promění v pěnu. 


Pěna je krásně hebká. Jemně čistí a zklidňuje namáhanou pleť, odstaňuje mastnotu zbytky makeupu a neucpává póry. Já ji používala vždycky na doodlíčení pleti. Pleť po ní nelepí ani není mastný. Vydrží cca čtyři měsíce při používání 1x denně. 

Množství: 150 ml
Cena: 140 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Nanášení 
  • Nevysušuje pleť 
  • Svěží pleť
  • Neucpává póry
  • Nalepí
  • Nemastí pleť  
  • Smývání 
  • Pumpička 
  • Zbavuje nečistot 
  • Výdrž balení 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Je skvělý. Vyhovuje mi ta konzistence. Moc ráda ho používám vždycky večer, když mám ten den make-up, abych odstranila zbytky, které na pleti ještě po odlíčení zbyly. 
Vyzkoušeli už jsem taky někdy nějakou čisticí pěnu a jak Vám vyhovovala? 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts