úterý 18. ledna 2022

Moje večerní rutina

Ahoj,
jak už jste jistě z názvu poznali, dnešní článek bude o mé večerní rutině. Nikdy jsem o péči o pleť nijak nedbala, musela jsem se nutit jí občas alespoň umýt. Poslední dobou se snažím o pleť dbát. Ukážu Vám krok za krokem, jak moje rutina vypadá. 

1) Odličování
Pokud jsem v ten den nalíčená, ještě než vlezu do vany, přichází čas na odličování. Používám milovanou odličovací žínku od Yves Rocher, jelikož jsem se rozhodla z ekologického hlediska omezit odličovací tampónky. Žínku stačí jenom namočit a krásně odlíčí. 

2) Čištění 
Hned po odlíčení následuje vyčištění pleti. Na to mám hned dva pomocníky. Jedním je čisticí gel Yves Rocher Pure Algue a druhým elektronický čisticí kartáček Foreo Fofo, který jsem úžasný. 

3) Příprava před samotnou péčí 
Po vykoupání nastříkám na pleť růžovou vodu od Purity Vision, která pleť přípravý. 

4) Sérum
Momentálně používám Renovality Čajovník olej. Stačí pár kapek a rozetřít do pokožky. 

5) Krém 
Krém nesmí v mé večerní ruštině nikdy chybět. Přijde mi, že společně s čisticím gelem, je to základ, který by měl používat každý, i když se třeba o péči a celkově o kosmetiku moc nezajímáte. Je důležitý ke správné hydrataci a vyživení pleti. Nejlépe, aby se jednalo o noční krém. Můj momentální oblíbenec je noční gel-krém Hydra Skin Effect od Nivea.

Snažím se pravidelně používat samozřejmě i masky. Mám ráda hlavně ty plátýnkové. Každopádně masky by vystačily na samostatný článek, tak mi třeba napište, jestli byste nějaký článek třeba o mých oblíbených maskách chtěli. Do komentáře mi můžete napsat, jaké jsou Vaše kroky u večerní péče o pleť?

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts