úterý 29. prosince 2020

Zapečené těstoviny s brokolicí

 Ahoj,

mám ráda rychlá jídla, která nezaberou moc času na přípravu. Nejlepším pomocníkem na rychlá jídla je právě trouba, kterou budeme potřebovat na dnešní recept, kterou bude rychlý a hlavně pro ty z Vás, kteří máte rádi těstoviny. Dnes jsem si pro Vás připravila recept na zapečené těstoviny s brokolicí.


Ingredience (2porce):

160 g těstovin
180 g uzeného tofu
140 g brokolice 
10 ks cherry rajčátek
150 ml sójové smetany 
10 g parmazánu
Grilovácí koření
Sůl
Pepř 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 180°C. Podle návodu na obalu si uvaříme těstoviny. Tofu si nakrájíme na kostičky, posypeme grilovacím kořením, pepřem a osmahneme na pánvi. Brokolici si nakrájíme na malé kousky, cherry rajčátka rozpulíme a přidáme oboje na pánev. Nalejeme smetanu a zamícháme. Slijeme těstoviny a přidáme na pánev. Vše pořádně zamícháme a dáme do zapékací mísy. Pečeme v troubě na 180°C cca 15 minut. Nastrouháme parmazán. Zapékací mísu vyndáme a posypeme parmazánem. Dáme ještě zapéct na cca 5 minut. 



Tohle jídlo je výborné a určitě jsem si ho nedělala naposledy. Teď mě tak napadlo, že pokud nemáte moc rádi těstoviny, tak by to šlo udělat i s brambory místo těstovin a taky by to nemuselo být špatné. Určitě tento recept vyzkoušejte. Zajímalo by mě, jestli máte taky rádi rychlá jídla, která nezaberou moc času. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts