sobota 26. prosince 2020

Avon Enriching Moisture krém na ruce

 Ahoj,

dostala jsem nedávno na vyzkoušení od známe krém na ruce s vánoční kolekce a jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Proto jsem si dnes pro Vás připravila recenzi na krém na ruce Avon Enriching Moisture.


Jedná se o obnovující krém s jogurtem a medem, který má poskytovat pokožce rychle vstřebatelnou hydrataci, která by měla vydržet i časté mytí rukou. Krom toho má vyhlazovat a vyživovat pokožku rukou a dodávat jí hebkost.

Nachází se ve fialové tubě, která má na sobě vánoční motivy. Víčko je modré a vycvakávací. Otvor je velikostně tak akorát. 


Na zadní straně je popis a složení krému.


Dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Krém není moc mastný. Hydratace není moc velká, ale na používání přes den to stačí. Jeho konzistence tak akorát. Není úplně hustá, ale ani úplně řídká. Zanechává ruce jemné a vláčné. Vůně je trošku intenzivnější, a ne všem bude vonět. Mě třeba moc nevoní.

Množství: 75 ml
Cena: 35-80,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Vstřebávání
  • Menší mastnota
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Hydratace 
  • Vůně 

Hodnocení: 7* z 10*

I přes to, že mi moc nevoní, ráda ho používám a to hlavně přes den, když potřebuji ruce trochu hydratovat, ale nepotřebuji je mít mastné. Pokud sháníte nějaký krém na ruce pro denní používání, který není tak mastný. Bohužel na českých eshopech už není k prodejný, takže pokud by jste ho někdo chtěl vyzkoušet, museli by jste si ho objednat ze zahraničí. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts