sobota 5. prosince 2020

Avon Luxe Extravagance řasenka

 Ahoj,

ráda zkouším různé řasenky. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na řasenku Avon Luxe Extravagance, kterou jsem dostala od známe na vyzkoušení. 

Má dodávat řasám extravagantní objem, hebkost a opticky je prodlužuje. Obsahuje pigmenty z černých perel pro intenzivní pohled. Je obohacena o hedvábný prášek, který by měl dodávatřasám hebkost. Neměla by se rozmazávat a drolit se.
Řasenka byla zabalená v černé krabičce se zlatým písmem. 

Celá řasenka je zlaté barvy.

Kartáček má krátké a husté štětiny tvaru přesýpacích hodin. 

Nanáší se velmi lehce a rychle. Konzistence je hezky krémová a tak akorát mokrá. Řasy prodlouží, zvýrazní a dodá jim objem. Opravdu dobře obalí každou řasu, aniž by nějak výrazně slepovala. Nenechává na řasách žádné cucky.  Bez problémů vydrží celý den.
Množství: 7 ml
Cena: 100 - 160,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Neslepuje
  • Nanášení 
  • Konzistence
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 8,5* z 10*

Dělá hezky přirozené řasy, což mě na každodenní nošení vyhovuje. Pokud hledáte právě řasenku za tímto účelem, tak Vám jí určitě můžu doporučuji. Zajímalo by mě, jestli taky rádi zkoušíte nové řasenky nebo vždy sázíte na svoji jistotu. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts