úterý 17. března 2020

Spotřebováno III.

Ahoj,
doma se mi nastřádalo pár vypotřebovaných produktů a tak jsem se rozhodla, že si pro Vás dnes připravím další Spotřebováno, které už tu dlouho nebylo.
L’Oréal Paris řasenka Paradise Extatic
Všichni si jí moc chválili a mě zajímalo, co na ní vidí, a tak jsem si jí zkusila koupit. Hned jsem ty lidi pochopila, protože já jsem se hned do ní zamilovala. Řasy krásně oddělí, zvýrazní a dodá jim objem. Rozhodně nezůstanu u tohohle balení.
Množství: 6,4 ml
Cena: 180 - 350,- Kč
Více informací se dozvíte zde

L’Oréal Paris krém na pleť Hydra Genius
Měla jsem ten pro normální až smíšenou pleť. Má gelovou konzistenci, která na pleti krásně chladí. Krém pleť hezky hydratuje. Do pokožky se rychle vstřebává. Zanechává ji hezkou a vyhlazenou. Už mám doma další balení.
Množství: 70 ml
Cena: 250 - 300,- Kč
Více informací se dozvíte zde

Avon sprej do bot Foot Works Healthy
Tento sprej je takový průměr. Po nastříkání bot na chvíli pach eliminuj, ale ne moc na dlouho. Nastříkání vydrží max. 1 hodinu. Bohužel už se tento neprodává.
Množství: 75 ml
Cena: 70 - 100,- Kč

Bioderma micelární voda Sébium H2O
Tato řada je určena pro mastnou a smíšenou pleť. Na pleti je moc příjemná. Po delším používání je vidět mírné zlepšení.
Množství: 250 ml
Cena: 150 - 380,- Kč
Více informací se dozvíte zde

Mixa krém na ruce Intense Nourishment
Krém je určen pro extra suchou pokožku. I když je pro suchou pokožku, tak není tak masný, takže po nanesení hned všechno neumastíte. Krásně se roztírá. Ruce jsou po hydratované a hezky hebké. Už mám doma další balení.
Množství: 100 ml
Cena: 80 - 100,- Kč

Až na ten sprej do bot, jsem ze všemi spokojená a moc mi vyhovují. Do komentáře mi můžete napsat, jestli jste nějaký z těchto produktů vyzkoušeli nebo plánujete vyzkoušet.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts