pondělí 2. března 2020

Nákupy za únor 2020

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila Nákupy za únor 2020. Jedná se převážně potraviny, ale najdete tu i málo z oblečení.

Potraviny 

Od ledna jsem se dala na zdravý životní styl a s tím se pojí i zdravá strava. Zkouším teď ráda nové zdravé potraviny. Pokud by jste na ně chtěli, abych o tom napsala článek, tak mi to napište do komentáře.

LIDL



Dm

Oblečení 

HM
Černé tričko NYC
Tričko je jednoduché, ale zároveň elegantní. Písmena jsou třpytivá a tričko ozvláštní.
Cena: 129,- Kč

Khaki tričko
Díky své jednoduchosti se bude dát hezky kombinovat. Na tričku je bílo-zlatý nápis "New York".
Cena: 129,- Kč

Tričko s krouceným detailem
Zaujalo mě tím překroucením. Je to zase něco jiného než klasické tričko a krásně to ozvláštní outfit.
Cena: 199,- Kč

Žebrované žerzejové tričko
Tento typ trička se mi hrozně líbí a dlouho jsem ho sháněla, až jsem ho objevila v HM. Tričko je žebrované a elastické. Jsou na něm kytičky a uprostřed se nachází knoflíčky.
Cena: 199,- Kč

Džínová bunda
Moje stávající džínová bunda už mi byla malá a tak jsem sháněla novou. Má světle modrou barvu. Ta barva mi vyhovuje, protože mám radši světlejší džínové bundy.
Cena: 699,- Kč

Bomber
Tento typ bundy jsem zatím neměla a moc se mi líbil, proto jsem se rozhodla si ho pořídit. Je lehký a moc hezký sedí na těle. Na rukávu má kapsičku.
Cena: 799,- Kč

Baleríny
Půjdu kamarádce na ples a potřebovala jsem si koupit nějaké černé baleríny, protože žádný takový nemám, ale nemohla jsem nikde žádný sehnat, protože mi byli všechny malý, jelikož mám problém s vysokým nártem. Řekla jsem si, že si je zkusím objednat a jsem ráda, že jsem to udělala, protože mi sedí moc hezky a navíc jsou pohodlné.
Cena: 249,- Kč

Tento měsíc jsem si toho moc nekoupila, ale i z toho malá mám velkou radost. Do komentáře mi můžete napsat, co jste si koupili Vy?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts