čtvrtek 12. března 2020

Co je v mém mobilu?

Ahoj,
dnes tu mám pro Vás článek o tom "Co je v mém mobilu?", který by jste na mém blogu nejspíš nečekali. Napadlo mě, že by Vás mohlo zajímat jaké aplikace mám v mobilu a třeba získáte tip na nějakou dobrou aplikaci.
Telefon mám Samsung A040.
Na hlavní stránce mám ty nejzákladnější aplikace a složky s aplikace, které používám nejčastěji.
V hlavním menu mám všechny aplikace a složky s aplikacemi, které používám skoro pořád. Nenechávám si zbytečně aplikace, které bych použila minimálně jednou za rok.
Složka "Google" obsahuje všechny aplikace google. Je tam google vyhledávač, chrome, gmail, youtube, mapy, disk, nastavení googlu, hudba play, google play, fotky, překladač atd.
Složka "Škola" mám bakaláře, což je elektronická žákovská knížka a strava, která mi umožňuje elektronicky objednávat a vybírat obědy ve škole.
Ve složce "Zdravý životný styl" jsou caynax sports tracker, která slouží jako krokoměr, fit recepty, weightfit, což je aplikace k zapisování váhy a kalorické tabulky, na které jsem už jsem psala článek a najdete ho zde.
Ve složce "Beauty" jsou aplikace dm, rossmann a foreo, kterou mám proto, že mám kartáček foreo luna fofo a prostřednictví ní ho ovládám.
Do jedné složky složky jsem si dala všechny ostatní aplikace, které jsem si stáhla a neměla jsem je kam dát. Jedná se o aplikace antivirus, shazam, pinterest, spotify, listoic (nákupní seznam), seznam úkolů, do které si zapisuji to do list, lidl, pokémon go, což je asi jediná hra, která mě alespoň baví, about you, duolingo, která mi pomáhá v zlepšování angličtiny, instamini, instabridge by degoo, která zobrazuje některá hesla k wifi.
V další složce se nachází aplikace na úpravu fotek a videí jako canva, polish, text on photo, lightroom a xrecorder.
Složka "Nástroje" obsahuje převážně aplikace, které moc často nepoužívám. Jedná se o aplikace jako je kalkulačka, kalendář, nástroje, rádio, poznámky, atd.
V další složce mám všechny sociální sítě. Jedná se o whats app, messenger, instagram, facebook, blog, meistertask, wordpress a preview.
Další aplikace, které mám menu a nejsou ve složce, jsou většinou ty, které už tam byli. Nachází se tam telefon, kontakty, zprávy, hodiny, fotoaparát, galerie, moje soubory, nastavení, george klíč a t-mobile.

Doufám, že jsem na žádnou aplikaci nezapomněla. Do komentáře mi můžete pro inspiraci napsat, které aplikace máte Vy v telefonu.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts