sobota 7. března 2020

Avon Mark Brow Tattoo Micro Styler fixa na obočí

Ahoj,
dnes tu mám pro Vás recenzi na fixu na obočí Aviny Mark Brow Tattoo Micro Styles.
Tuhle fixu na obočí jsem si objednala čistě ze zvědavosti. Nikdy předtím jsem produkt tohoto typu na obočí neměla, tak mě lákalo jí vyzkoušet.
Trojitý hrot by měl vykreslit jednotlivé chloupky obočí a dodat tak looku přirozený vzhled. Má zajistit plné, zvýrazněné a přirozené obočí.
Tužka je tenká a má matnou, černou barvu s bílým písmem. Na konci se nachází barva odstínu. Víčko tužky je pevné, takže se nemusíte obávat, že by se Vám někde otevřela.
Hrot je trojitý. Mám tři malé hroty, které jsou ke konci plně spojené.
Po otevření vždy z hrotu ukápne kapka. Hrot je extrémně mokrý, takže při nanášení dělá na kůži velkou vrstvu a obočí je pak hodně nepřirozené. Výdrž je skvělá. Pero není úplně voděodolné. Na odlíčení je zapotřebí dvoufázový odličovač.
Množství: 1 ml
Cena: 140 - 160,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Odstín 
  • Výdrž 
  • Obal

-

  • Konzistence
  • Hrot

Hodnocení: 1* z 10*

Tak tohle je propadák. Rozhodně si jí nekupujte. Hrozně mě zklamala. Čekala jsem od ní víc.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts