středa 4. září 2019

Nákupy za srpen 2019

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila Nákupy za srpen 2019. Není toho moc. Jsou to hlavně školní potřeby, jelikož nám už bohužel začíná škola. Mám tu i pár kousků z kosmetiky.

Školní potřeby 

Pepco
Sešity
Moc ráda tam nakupuji sešity, protože jsou tam hezké a hodně levné, ale letos mě zklamal jejich výběr. Vždycky jsem si tam vybrala na všechny předměty. Měli tam ať už čistý, linkovaný nebo čtverečkovaný. Teď tam byli jenom čtverečkovaný a to ještě pár motivů. Prostě hrůza. Snad to bude příští rok lepší.
Cena: 9,- Kč  (malý s měkkými deskami)                   19,- Kč (malý s pevnými deskami a                               velký s měkkými deskami)

Kosmetika 

Dm

Kartáč na vlasy s keratinem
Potřebovala jsem už nový, protože ten můj už byl v hrozném stavu. Jelikož mám kartáče z Dm tak jsem i teď po něm sáhla. Zkusila jsem si vzít tento s keratinem, který by měl vlasy vyživovat a dodat jim lesk. 
Cena: 200,- Kč 

Garnier Botanical Toner čistící pleťová voda 
Tuhle vodu mám moc ráda. Už mám několikáté balení. Krásně pleť osvěží. Moc ráda jí používám ráno. 
Cena: 90,- Kč 

Balea Sugar Scrub 
Jedná se o novinku, na kterou jsem slyšela chválu, tak jsem se rozhodla, že ho také vyzkouším. V nejbližší době se můžete těšit na recenzi. 
Cena: 20,- Kč 

Kapesník
Kupují se je většinou tam, protože jsou tam moc super. Jsou pěkně měkké. Na to, že jsou 3 vrstvé, tak si myslím, že jsou za dobrou cenu. 
Cena: 30,- Kč 

Do komentáře mi můžete napsat, jestli chodíte do školy nebo jestli už jste ze školy pryč. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts