sobota 31. srpna 2019

Dm Sun Dance 30 Hoch Lippen Pflege Stift balzám na rty s UV faktorem

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na balzám na rty s UV faktorem Dm Sun Dance 30 Hoch Lippen Pflege Stift, který jsem si koupila z toho důvodu, že jsem nějaký potřebovala, když jsem jela do Chorvatska.
Balzám by měl jemně ošetřit Vaše rty pomocí obsahu avokádového oleje a vitaminu E. Citlivé rty namáhané sluníčkem mají být chráněny středně silnou ochranou proti UV záření a dodávat jim hydrataci a zklidnění.
Při zakoupení se nachází balzám v papírové krabičce. 
Na zadní straně se nachází popis a složení balzámu. 
Samotný balzám je plastový. Víčko je žluté a část, kde se nachází produkt je bílý. 
Je trochu tužší, ale poměrně pěkně se nanáší a je příjemný na rtech. Balzám krásně rty hydratuje. Zanechává je hezky jemné. Výdrž není vůbec špatná. Pití trochu vydrží, ale jídlo už vůbec ne. Je zapotřebí potom rty znovu přetřít. Vůni má taky docela příjemnou.
Množství: 4,8 g
Cena: 40,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Nanášení 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Konzistence 


Hodnocení: 8* z 10*

Poměrně jsem s ním spokojená. Splnil to, co měl. Nespíš si ho koupím znovu, až mi dojde. Doporučuji vyzkoušet.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts