středa 11. září 2019

Essence Melted Chrome oční stíny

Ahoj,
dnes tu mám pro Vás opět recenzi a to na oční stíny Essence Melted Chrome, na které jsem narazila ve slevě u Vietnamců v regálu se značkou Essence.
Koupila jsem si hned dva odstíny. Jeden jsem si vzala v odstínu 01, což je taková starorůžová a druhý v odstínu 04, což je taková šedo-modrá. Obsahují velké množství třpytek.

Nachází se v plastové nádobce, která má průhledné víčko, takže je krásně vidět odstín.

Na zadní straně je název, číslo odstínu, popis a složení stínu.

Stíny jsou velmi krásně pigmentované. Dobře se nanášejí. Jejich výdrž je úplná pecka. Mám problém s tím, že mi skoro žádný hodně třpytivý stíny nedrží a tu ty mi jedny z mála drží. Dala jsem pod něho korektor a bez problémů mi vydrželi 6 hodin, což je úplná bomba.
Množství: 2 g
Cena: 85,- Kč (se slevou za 35,- Kč)

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 
  • Metalický efekt

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Jsou to opravdu skvělé stíny. Pokud ještě někde na ně narazím, tak si možná nějaký další koupím, protože jak jsem psala, tak jsou to jedny z mála metalických stínů, které mi drží. Pokud máte stejný problém, tak je určitě vyzkoušejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts