pondělí 23. září 2019

Maybelline SuperStay Matte tekutá rtěnka

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na tekutou rtěnku Maybelline SuperStay Matte. Koupila jsem si jí proto, že mě zajímalo, jaká bude.
Vzala jsem si jí v odstínu 60 Piet. Jedná se o nude odstín. Sháněla jsem právě nějaký nude odstín, protože jich moc nemám.
Rtěnka se nachází v plastové lahvičce. Víčko je bílé a jinak je lahvičkách v barvě odstínu. Aplikátor má oválný tvar, ve kterém se uprostřed nachází důlek. Barva se díky tomu udrží krásně na aplikátoru a dobře se díky tomu nanáší na rty.
Rtěnka je dobře pigmentovaná. Na rty se dobře nanáší. Na rtech rychle zaschne. Bez problémů vydrží celý den a to i při pití a jídle. 
Množství: 5 ml
Cena: 150 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Nanášení 
  • Aplikátor 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Rtěnka mě mile překvapila. Je super. Pokud hledáte dlouhotrvající rtěnku, tak tuhle Vám můžu doporučit.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts