pondělí 16. září 2019

PANDORA náramek s přívěsky

Ahoj,
dnes bych Vám ráda řekla pár věcí o náramku s přívěšky PANDORA, který jsem si vybrala jako dárek k 18. narozeninám od rodiny. Tohle neberte jako vychloubání. Vím, že to není levná záležitost, proto si toho moc vážím. Už hodně dlouho po něm koukám.

Náramek s klipovám zapínáním
Náramek se vyrábí ve stříbrné, zlaté a měděné variantě. Já mám stříbrný. Na výběr je z několika délek (16 cm, 17 cm, 18 cm, 19 cm, 20 cm, 21 cm a 23 cm). 
Cena: 1500 - 4300,- Kč 

Bezpečnostní řetízek 
Tento řetízek je k náramku velkou nezbytností. Slouží k tomu, že když se Vám náramek rozepne, tak díky řetízku Vám jen tak nespadne z ruky. Vyrábí se ve stříbrné, zlaté a měděné variantě. Já mám stříbrný. 
Cena: 900 - 3600,- Kč 

Přívěsky
Tohle záleží, kdo jaký má vkus. Na výběr je z plno přívěsků. Já mám Růžové jiskřivé broušené sklo, Nekonečná záře, Barevné srdce, Zářivá sova, Uzlové srdce).
Cena: 300 - 3300,- Kč 

Klipy
Slouží k tomu, aby korálky po náramku tolik nelítaly. Po navléknoutí korálků se připnout na takové čudlíky. Tím se náramek rozdělí jakoby na 3 díly a korálky tolik nelítají. Těch je taky na výběr z mnoha variant.  Vyrábí se ve stříbrné, zlaté a měděné barvě. Já mám stříbrný a to klip Kuličky a vroubky; klip Opeřený. 
Cena: 500 - 1700,- Kč 

Doufám, že jsem Vám alespoň trochu pomohla. Líbí se Vám taky tyto náramky? Máte ho doma.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts