sobota 14. září 2019

Co jsem dostala od rodiny k 18. narozeninám

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila článek na téma "Co jsem dostala od rodiny k 18. narozeninám". Než začnu, chtěla bych Vám říct, že tohle není žádné vychloubání. Chtěla bych Vám to jenom ukázat pro inspiraci, pokud nevíte, co dát někomu za dárek nebo co by jste chtěli.

Od mami a táty 

Kytička "Lilie"

Přívěsky Pandora (Růžové jiskřivé broušené sklo, Nekonečná záře, Barevné srdce)

Box

Přání 



Brácha

Předem bych Vám chtěla říct, že toto jsou jenom takové maličkosti, které mi udělali nejvíce radost, protože bráchovi je 11 a už to, že si vzpomněl a chtěl mi něco koupit mi udělalo radost.

Kytička "Mini růže v květináči"

Náušnice


Stojan na rtěnky

Dekorace "Sova"


Babi a děda 

Kytička

Náramek Pandora + Bezpečnostní řetízek + Přívěsky (Zářivá sova, Uzlové srdce)

Svícen


Zubní pastu
Asi se divíte, proč jsem dostala zubní pastu. Je to proto, že já si občas nechávám bělit zuby a abych udržela tu bělost, tak zkouším různé bělící pasty. No a když babi viděla v obchodě tuhle, tak mi jí zkusila vzít.

Rumové pralinky

Přání



Strejda

Mozartovy koule


Od známých 

Marlenka kuličky

Přání


Doufám, že se Vám článek líbil popřípadě načerpali nějakou inspiraci. Příští týden budu slavit s kamarády, tak se můžete potom těšit na článek "Co jsem dostala od kamarádů k 18. narozeninám.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts