úterý 8. června 2021

Balea Copacabana pleťová maska

Ahoj,

už hodně dlouhou tu nebyla žádná kosmetická recenze, a tak bych to ráda napravila. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea Copacabana, kterou už mám doma dlouho a byla to limitovaná edice, takže už jí tam bohužel neseženete. 

Maska Balea Tuchmaske Copacabana má poskytovat pokožce hedvábný pocit s příjemnou vůní tropických květin. Slibuje intenzivní hydrataci, svěží a zářivou pleť. Kokosová voda má normalizovat krevní oběh a metabolismus, díky čemuž by měla být pokožka hladká a měkká, má pomáhat jí zbavit vyrážek. Mandlový olej má dobré výživné, zvláčňující vlastnosti a podporuje přirozenou obranyschopnost pokožky.
Je zabalená v plastovém pytlíku. Jedná se o textilní masku. Plátýko je trochu silnější, ale i tak na pleti hezky drží a je poměrně hodně nasáknuté tekutinou. 
Na zadní straně naleznete popis, aplikaci a složení masky.

Na obličeji je velmi příjemná. Měla jsem jí dýl, než bylo na obalu psáno a i tak ještě zůstalo na plátýnku hodně tekutiny. Zbytek tekutiny, která po sundání zůstane na pleti, se do pleti pěkně vstřebává. Pleť je po ní pěkně hydratována, sjednocená, rozzářela a svěží.
Množství: 1 ks
Cena: 30,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Rozzářující
  • Sjednocení 
  • Svěžest 
  • Kvalita látýnka
  • Textilní maska
  • Aplikace
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Vůbec jsem nečekala, že bude tak dobrá. Maska splňuje vše, co by maska měla splňovat. Za tu cenu Vám jí můžu doporučit. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts