středa 23. června 2021

Maybelline Lash Sensational Sky High řasenka

Ahoj,

tak schválně, taky jste zaznamenaly ten boom okolo nové řasenky Maybelline Lash Sensational Sky High. Na Instagramu se na mě valila ze všech stran, neodolala jsem a rozhodla se ji vyzkoušet také. Dnes jsem si tedy pro Vás připravila recenzi na řasenku Maybelline Lash Sensational Sky High


Řasenka slibuje neuvěřitelný objem řas. Obsahem bambusový extrakt a speciální vlákna, co má zaručovat silné a dlouhé řasy po celý den.
Celá řasenka je krásné růžové barvy s vystouplými 3D prvky. Písmo na řasence je černé.
Má klasický kartáček, který je ouzký, ale bez žádných výkrutů. Štětinky jsou krátké a hustě u sebe. 

Nanáší se velmi lehce a rychle. Konzistence je hezky krémová a na mě trochu mokřejší, ale když si pak na to zvyknu, tak to je v pohodě. Řasy hodně prodlouží, zvýrazní a dodá jim objem. Opravdu dobře obalí každou řasu, aniž by slepovala. Nenechává na řasách žádné cucky.  Bez problémů vydrží celý den a ani se nehne.
Množství: 7,2 ml
Cena: 200 - 250,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Konzistence
  • Neslepuje
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Investice do nové Maybelline Lash Sensational Sky High se ale stoprocentně vyplatí. Dělá opravdu krásné řasy. Moc ráda jí používám.
Zaujala Vás tato řasenka, plánujete si jí pořídit nebo už jí máte doma?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts